به یاد زنده یاد پرویز ورجاوند

یادبود چهلمین روز درگذشت پرویز ورجاوند: جمعه - ۲۹ تیرماه - ۱۰:۰۰ بامداد - مسجد فخر

به یاد زنده یاد پرویز ورجاوند

یادبود چهلمین روز درگذشت پرویز ورجاوند: جمعه - ۲۹ تیرماه - ۱۰:۰۰ بامداد - مسجد فخر

پیام تسلیت سازمان دانش آموختگان در خصوص درگذشت دکتر ورجاوند

یکشنبه، 20 خرداد 1386

ادوارنیوز: روابط عمومی سازمان دانش آموختگان در اطلاعیه ای درگذشت دکتر ورجاوند عضو فقید شورای رهبری جبهه ملی ایران را تسلیت گفت:

در نهایت تاسف و تاثر یکی دیگر از مبارزین صدیق ملی ایران از میان ما رفت دکتر پرویز ورجاوند سخنگو وعضو شورای رهبری جبهه ملی ایران که عمری خالصانه و صادقانه در راه اعتلای آزادی و ترقی ایران زمین نهاد. و در ایران شداید و مصائب فراوانی را متحمل شد خلعت رحلت پوشید و به سرای باقی شتافت.

دکتر ورجاوند با تلاش در جهت رشد علمی و پاسداری از حریم علم و فرهنگ و ادب پارسی و تاریخ تمدن کهن و مبارزه با استبداد و ظلم و تلاش در جهت پآزادی و برابری و دموکراسی و وفاداری به آرمانهای نهضت ملی ایرانیان در احیای حاکمیت مردم کارنامه درخشان و نامی خوش از خود به یادگار نهاد و در این راه همواره مورد جفا و آزار قرار داشت

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی( ادوار تحکیم وحدت) ضمن پاسداشت مقام والای ایشان، این ضایعه را به همه علاقمندان به مهین و اعضاء، فعالان و رهبران نهضت ملی ایران ، خصوصا جبهه ملی و خانوده ایشان تسلیت عرض نموده ، از درگاه باری سبحانه غفران و رضوان برای ایشان و صبر برای خانواده و همرزمان آن عزیز را خواستاریم. یادش همیشه زنده، روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

روابط عمومی سازمان دانش آموختگان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد