به یاد زنده یاد پرویز ورجاوند

یادبود چهلمین روز درگذشت پرویز ورجاوند: جمعه - ۲۹ تیرماه - ۱۰:۰۰ بامداد - مسجد فخر

به یاد زنده یاد پرویز ورجاوند

یادبود چهلمین روز درگذشت پرویز ورجاوند: جمعه - ۲۹ تیرماه - ۱۰:۰۰ بامداد - مسجد فخر

آیین خاکسپاری دکتر پرویز ورجاوند

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه جمعه 25 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://kavehkermanshahi.blogfa.com/

می‌دانم که دکتر چقدر نزد تو و دوستانت گرامی بود و چقدر به ایشان علاقه داشتید. تسلیتم را بپذیرید.
یادداشتی را آماده کرده بودم به مناسبت درگذشت ایشان اما هر بار که تصمیم به قرار دادن آن در وبلاگ داشتم بعد از کلی حذف و اضافه منصرف می‌شدم تا نهایتاً ترجیح دادم که اصلاً مطلب را حذف کنم! دلیلش را نمی‌دانم اما شاید مطرح کردن برخی مسائل در رابطه با افکار ایشان را در این موقعیت مناسب نمی‌دانستم!
می‌دانی که بسیاری از افکار دکتر را به ویژه در زمینه‌ی مسئله ملی و قومی در ایران قبول نداشتم و با آن مخالف بودم و این اواخر نیز دیگر تمایلی به شرکت در جلسات منزل ایشان نداشتم. اما خوب هیچگاه خاطرات آن جلسات که همواره دکتر با روی گشاده پذیرایمان بودند را از خاطر نمی‌برم و تصویر دکتر ، آرام نشسته بر آن صندلی گوشه سالن با روکش سبز رنگ همیشه در خاطرم باقی خواهد ماند.
(می‌خواستم این پیام رو در وبلاگ خودت بنویسم اما متاسفانه به دلیل فیلتر بودن نتونستم)

پرنس آنزان جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ

دورود بر تو گرامی دوست .سفر نا بهنگام دکتر ورجاوند را تسلیت عزض میکنم . امیدوارم ره روان خوبی برابش باشیم . من نیز هرگز جلسات ۳ شنبه را فراموش نمی کنم .
پاینده ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد