به یاد زنده یاد پرویز ورجاوند

یادبود چهلمین روز درگذشت پرویز ورجاوند: جمعه - ۲۹ تیرماه - ۱۰:۰۰ بامداد - مسجد فخر

به یاد زنده یاد پرویز ورجاوند

یادبود چهلمین روز درگذشت پرویز ورجاوند: جمعه - ۲۹ تیرماه - ۱۰:۰۰ بامداد - مسجد فخر

پیام جبهه ملی ایران اروپا

 

 

 دکترپرویز ورجاوند، فرزند شایسته ملت ایران و از پیروان صدیق دکتر محمد مصدق و جبهه ملی ایران به ابدیت پیوست.  

دکترپرویز ورجاوند ، فرزانه انسانی که خورشید فروزان وجودش از سال های پیکار نهضت ملی شدن صنایع نفت ایران شکل گرفته بود تا صبحگاهشنبه 19 خرداد  1386همچنان فرا راه آزادگان و عاشقان میهن شد.

زنده یاد دکترپرویز ورجاوند  سازمان دهی مبتکر و آموزگاری خردمند برای هم رزمان و دوستان مبارز خویش بود. چه در دوران نظام خودکامه پادشاهی و چه در زمان استبداد مذهبی ، ورجاوندهیچ گاه از مبارزه برای تحقق آرمان های ملی و رهایی میهن از استبداد و استعمار و رسیدن به آزادی و رفاه طبقات محروم ایران از پای نایستاد و نا امید نشد.

دکتر پرویز ورجاوند در همه دوران زندگی پرافتخار خویش مدافع خستگی ناپذیر منافع ملی ایران بود.   او اعتماد به نفس ملی را که در پرتو نهصت ملی شدن صنعت نفت به رهبری دکتر مصدق آموخته بود، در عمل بکار بسته و نشان داد که میتوان در همه زمینه ها به مبارزه با استبداد و استعمار رفت.  

متاسفانه بیماری مجال خدمت بیشتر به مردم ایران را از وی گرفت و نتوانست ماموریت نا تمام خود را دردفاع از مردم و سرزمین ایران به سرانجام برساند و قلبی که مالامال از عشق به میهن و در آرزوی همبستگی همه نیروهای ملی و ایران دوست بود ، زیرمسولیت های سنگین سیاسی و فشارهای متعدد حکام جمهوری اسلامی ، به ناگاه در  صبحگاه شنبه 19 خرداد 1386 از حرکت باز ایستاد..

 فقدان این چهره ملی پر تلاش، برای مجموعه نیروهای ملی و وطن دوست سخت و ناگوار است، او در کنار نهال برومند نهصت ملی، مظهر توانستن و شدن بود.  

جبهه ملی ایران- اروپا با اندوهی وصف ناپذیر، ضایعه دردناک و جبران ناپذیردرگذشت دکترپرویز ورجاوند، عضو شورای مرکزی ، شورای رهبری و سخنگوی جبهه ملی ایران رابه خانواده محترم ایشان ، ملت ایران ، جبهه ملی ایران و دوستان ایشان تسلیت می گوید.

روابط عمومی جبهه ملی ایران - اروپا

شنبه 19 خرداد ماه 1386

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد